دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر



۵ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است


نشست صمیمی دست‌اندرکاران جشنواره عمار و انجمن مستندسازان انقلاب اسلامی استان با مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد.

علیرضا دلبریان، دبیر جشنواره مردمی عمار در خراسان رضوی در نشست صمیمی دست‌اندرکاران عمار و انجمن مستندسازان انقلاب اسلامی این استان با مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش‌روی رسانه‌ ملی، وجود نیروهای مؤمن، انقلابی و توانمند در این عرصه، گفت: صدا و سیما، باید به سمت نیروهای انقلابی حرکت کند و همچنین این نیروها هم نباید معطل صدا و سیما بمانند و از تولید آثار فاخر غافل شوند.
این راوی دفاع مقدس با ذکر خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس، بیان کرد: من آمده‌ام تا راه برادران شهیدم را ادامه دهم و سیره شهدا را در جای جای این کشور برای مردم روایت کنم و وظیفه نیروهای انقلابی این است که با تولید کارهای مردمی و جذاب در مقابل هجمه‌های دشمن محکم بایستند.

۰ نظر ۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۳

فانوس عمار

دبیر اجرایی اکران‌های مردمی جشنواره فیلم عمار در استان خراسان‌رضوی درخصوص عملکرد این جشنواره درسال٩۴ به خبرنگار شهرآرا گفت: برای جشنواره، دوماموریت متصور است: یکی فراخوان‌آثار که متناسب با جشنواره عمار است و کارکرد دبیرخانه و ارسال آثار توسط هنرمندان و مخاطبان را دربرمی‌گیرد و دیگری‌ ماموریت اکران که در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف توسط دبیران‌استانی انجام‌می‌شود.

۰ نظر ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۷
سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۱ ب.ظ

اکران‌های مردمی جشنواره عمار در تربت جام


به گزارش عمار پرتال: اکران‌های مردمی جشنواره عمار در تربت جام آغاز شد.
این اکران‌ها در محل خیمه مردمی نبرد با امریکا و استکبارستیزی با شرکت عمومی مردم برگزار می‌شود.

۰ نظر ۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۱

به گزارش عمار پرتال به نقل از خانم مرضیه غلامی:به مناسبت سیزدهم آبان ،درمسجد موسی‌بن جعفر علیه‌السلام،فیلم ریا کار ،در جمعی با حضور سی نفر از خواهران بسیجی به نمایش گذاشته شد.در پایان طی نظرسنجی که انجام گرفت،شرکت کنندگان از دیدن فیلمهایی با این مضامین ابراز رضایت کردند.

۰ نظر ۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۲:۲۸


به گزارش سرویس استان‌های حلقه‌وصل، اولین رزمایش رسانه‌ای «مرگ بر آمریکا» که با حضور فعالان و علاقه‌مندان هنری و رسانه‌ای به همت فرهنگسرای فناوری و رسانه شهرداری مشهد در اردوگاه گلمکان به مدت دو روز در تاریخ هفتم و هشتم آبان ماه برگزار شده بود، بعدازظهر روز جمعه به کار خود پایان داد.

۰ نظر ۱۰ آبان ۹۴ ، ۱۸:۲۵