دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر




به گزارش خبرگزاری فارس ,در گفت‌وگو با سرهنگ پاسدار جواد علما, وی با اشاره به اینکه سینما نیز یکی از ابزار رسانه‌ای در عصر جامعه امروز محسوب می‌شود اظهار داشت: آمریکا برای اینکه ابرقدرتی خود را محکم کند 700 اثر سینمایی سالانه تولید می‌کند چراکه این کشور از اهمیت بالای رسانه به‌ویژه سینما در جهان مطلع است.

وی با ابراز تأسف نسبت به رسانه‌ای بودن گروه تکفیری داعش در میان 10 گروه تکفیری جهان بیان کرد: در جهان امروز مدافعان حرم عباس وار از حریم ولایت و حرم‌های ائمه اطهار (ع) دفاع می‌کنند اما کمتر به مردم معرفی شدند بنابراین لازم است تولیدات سینمایی با موضوع مدافعان حرم بیشتر موردتوجه هنرمندان قرار گیرد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به فیلم داستانی «هنگامه» که ازجمله مهم‌ترین آثار ساخته‌شده با محوریت مدافعان حرم است تأکید کرد: قرار است اکران فیلم «هنگامه» از امروز تا 15 تیر آغازی برای اکران فیلم‌های سینمایی با محوریت استفاده از سینما به‌عنوان ابزار مهم رسانه‌ای در جهان در قالب برنامه‌های بسیج رسانه خراسان رضوی باشد.

علما اکران این فیلم را با دو فیلم کوتاه از جشنواره عمار برشمرد و اضافه کرد: فیلم سینمایی «هنگامه» از امروز تا 15 تیر ساعت 22 در سینما شهید اصغر زاده میزبان علاقه‌مندان و شهروندان مشهدی است.

وی با اشاره به انتقال مفاهیم ارزشی مدافعان حرم به مردم به‌عنوان یکی دیگر از اهداف اکران این فیلم یادآور شد: قرار است هر شب از یک یا چند خانواده شهید مدافع حرم تجلیل و تقدیر شود.

تالار سینمایی شهید اصغر زاده در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا (ع) واقع در معلم یک، بوستان ملت است.

 
 
 
 
 
۹۵/۰۴/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی