دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر



۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

سه‌هزار اکران در مساجد و اماکن نیشابور



به گزارش عمار پرتال،حسین گاراژی؛ اکران‌کننده فیلم‌های عمار در نیشابور گفت: با جشنواره مردمی فیلم عمار از دوره چهارم آشنا بودیم ولی فعالیتی در زمینه اکران نداشتیم؛ هرچند در شهر اکران می‌شد. در دوره پنجم جشنواره دبیرخانه عمار نیشابور را ایجاد و مسجدی هم برای افتتاحیه اکران‌ها انتخاب کردیم. وی با بیان اینکه در سطح شهر تبلیغات کرده بودیم و به تمام مساجد و حسینیه‌ها هم خبر داده بودیم؛ افزود: مسجدی‌ها می‌گفتند جمعیت کسانی که امشب برای نماز آمده‌اند از شب‌های دیگر بیشتر است و از هر مسجد تعدادی فعال فرهنگی آمده بودند.

۰ نظر ۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۲۸


به گزارش عمار پرتال و به نقل از آقای سیدهادی اسلامی: با توجه به  رویکرد مردمی جشنواره عمار در انتقال ارزش ها  تلاش شده  است که این جشنواره در شهرستان ها و روستاهای دوردست نیز برگزار گردد. ودر همین راستا ،انیمیشن نبرد خلیج فارس در مدرسه متوسطه شهید براتی روستای جوزان (از توابع شهرستان قوچان) انجام شد،که مورد استقبال دانش آموزان و عوامل اجرایی آنجا قرار گرفت. این برنامه در روز دوشنبه مورخ 94/3/18 با حضور 14 نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه هفتم وهشتم برگزار گردید.
۰ نظر ۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۰


به گزارش عمار پرتال و به نقل از آقای سیدهادی اسلامی: در روز چهارشنبه  94/3/20  انیمیشنهای آقای شاه و رقص قاصدک ها در جمع دانش آموزان دختر و پسرابتدایی و متوسطه اول مجتمع شهید سلطانیان باجگیران به نمایش درآمد. لازم به ذکر است که این شهر در نقطهٔ صفر مرزی بین ایران و ترکمنستان و در 30 کیلومتری شهر عشق آباد پایتخت ترکمنستان است.
۰ نظر ۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۲