دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر



به گزارش خبرگذاری فارس از مشهد ، سرهنگ جواد علما، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در مراسم اختتامیه اکران فیلم هنگامه در سالن سینما شهید اصغرزاده با اشاره به اینکه پیگیری مباحث سینما توسط بسیج رسانه برای برخی از مردم جای سئوال دارد اظهار داشت: در تقسیم‌بندی جدید رسانه کلاسیک، رسانه شامل مکتوب، فضای مجازی و صداوسیما بوده، با این وجود در غرب، رسانه به 30 بخش تقسیم‌شده که در این میان فیلم و سینما از موثرترین رسانه‌ها معرفی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا برای سیطره افکار خود در جهان از ابزار فیلم و سینما بهره می‌برد بیان کرد: این کشور سالانه بیش از هفت هزار ساعت فیلم سینمایی تولید می‌کند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی گروه تکفیری داعش را رسانه‌ای‌ترین گروه تکفیری جهان دانست و اضافه کرد: داعش سالانه 3.5 میلیارد دلار از 8.5 میلیارد دلار بودجه خود را به رسانه اختصاص می‌دهد و به این ترتیب همه قتل عام‌های خود را از طریق رسانه نشان می‌دهد تا اهدافش را به افکار عمومی قالب کند.

علما افزود: تیراژ روزنامه‌های داعش از روزنامه‌های جمهوری اسلامی ایران بیشتر بوده و این در حالی است که رسانه‌های داعش برخلاف رسانه‌های ایران که تنها به چهار زبان زنده دنیا فعال هستند به 18 زبان تألیف می‌شوند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با تاکید بر تأثیر جدی رسانه در افکار جامعه به عنوان هدف مهم بسیج رسانه در اکران، نقد و بررسی فیلم‌های مناسب ادامه داد: اکران فیلم داستانی «هنگامه» نخستین حرکت بسیج رسانه محسوب می‌شود و قرار است در جلسات آینده پس از ماه رمضان علاوه بر اکران برخی از فیلم‌های آمریکا، نقد و بررسی لایه‌های پنهان این آثار در سینما شهید اصغر زاده مشهد در دستور کار قرار گیرد،‌ چرا که آمریکا با ساخت این فیلم‌ها برای تسلط پیدا کردن افکار خود در جهان تلاش می‌کند.

در این مراسم از خانواده پنج شهید مدافع حرم تقدیر شد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۹۵/۰۴/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی