دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر



۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۴۱ ق.ظ

اکران فیلمهای جشنواره عمار درمسجد ابوالفضلی مشهد

              

به گزارش عمار پرتال و به نقل از خانم هاشمی:  فیلم‌های هسته ای جشنواره عمار در پایگاه بسیج خواهران مسجد ابوالفضلی به نمایش گذاشته شد. در این مراسم نماهنگ بیسیمچی؛ همه بدانند ؛ صنعت با ارزش ؛ موشن گرافی هسته ای 1 و 2 ؛ نماهنگ گام نهایی ؛ تلاش بی فایده ؛ در همان روز توافق ؛ دوران بزن و در رو تمام شد ؛ نماهنگ عمار داره این خاک ؛ سربازان بین الملل ؛ ایران هراسی ؛ دریای سرخ جنگ غره و یمن و...در حضور 45 نفر از خواهران بسیجی نوجوان، جوان، میانسال و پیشکسوت اکران شد.


۰ نظر ۲۹ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۱

             

به گزارش «قاصدنیوز»، هفتمین پاتوق اصحاب هنر و رسانه انقلاب اسلامی خراسان رضوی با حضور دکتر وحید یامین پور به موضوع " نقش شبکه های اجتماعی و ارتباطی در فتنه‌های آینده" اختصاص داشت. این برنامه بعداز ظهر روز یکشنبه(25مرداد) در محل سالن اجتماعات ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوی برگزار شد   اهم مطالب طرح شده در این نشست بدین شرح می باشد:

۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۴۴
            
 

به گزارش «قاصدنیوز»، هفتمین پاتوق اصحاب هنر و رسانه انقلاب اسلامی خراسان رضوی بعدازظهر روز یکشنبه در محل سالن اجتماعات ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور دکتر وحید یامین پور برگزار شد.


۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۹

                 

به گزارش عمار پرتال : اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان قوچان فیلم‌های جشنواره مردمی عمار را به نمایش گذاشت. این اتحادیه در روز چهارم تیر ماه 94 فیلم‌های گله از گرگ، گزینه‌های روی میز، تنهای تنهای تنها و خداحافظ رفیق را در جمع ده نفری حضار اکران کرد.
۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۳

             

به گزارش عمار پرتال : روستای نوبنیاد از توابع سرخس با نمایش چند فیلم‌، میزبان فیلم‌های جشنواره عمار شد. در تاریخ 94/4/4 دو فیلم ابراهیم و مکبر برای اهالی این روستا اکران شد که مخاطبان آنها 12 نفر بودند. همچنین در تاریخ 94/4/8 اکران فیلم نامه‌ای به آفتاب انجام شد که حدود 10 نفر مخاطب داشت. در همین روز پس از اکران اول، فیلم زمزمه آب برای 14 نفر از نوجوانان اکران شد. در تاریخ 94/4/9 پخش فیلم سلیمان و مورچه برای حدود 12 نفراز نوجوانان روستا انجام شد. در تاریخ 94/4/10 مجدداً فیلم مورچه و سلیمان، این بار در حضور 25 نوجوان اکران شد. 94/4/15 اکران فیلم اکسیژن برای 8 نفر انجام پذیرفت. در ادامه‌ی اکران‌ها، مستند زهرای بابا در جمع 10 نفری نوجوانان به نمایش گذاشته شد. این اکران‌ها با استقبال خوبی از طرف شرکت‌کنندگان نوجوان قرار گرفت.
۰ نظر ۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۴