دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر



 

اولین روز از اکران‌های متمرکز جشنواره عمار در مشهد روز سه‌شنبه 27 بهمن ماه در دو نوبت در تالار نور برگزار شد.
دانش‌آموزان مقطع راهنمایی نیز همراه با سایر حاضران جزو مخاطبان این اکران‌ها بودند. در ابتدا توضیحات کوتاهی در مورد جشنواره عمار به حضار داده شد.

برنامه اکران با پخش نماهنگ «مرگ بر آمریکا» آغاز شد. تشویق‌های دانش‌آموزان نشان از رضایتشان از این اکران بود. سپس  انیمیشن‌ «دارا و ندار» به روی پرده رفت.
با پخش داستانی «علمک» صدای خنده فضای سالن را پر کرد. در ادامه نیز حاضران نظاره‌گر انیمیشن «پدر، مادر، فرزند»، «چشمه‌های مطهر» انیمیشن «گزینه‌های روی میز» و نماهنگ «دولت کاریکاتور» بودند. نمایش انیمیشن‌های «بختک» (تیتراژ) و (حیوان خانگی) و سپس «رو به قبله» پایان بخش برنامه‌های نوبت اول آغاین روز اکران‌های متمرکز بود که با استقبال همراه شد و دانش‌آموزان هنگام ترک سالن از عوامل برگزاری برنامه تشکر کردند.

نوبت دوم از برنامه اکران در اولین روز با نمایش فیلم داستانی «لکه» آغاز شد  تا هنگام اذان مغرب ادامه یافت.
پس از اقامه نماز با اجرای زیبای گروه سرود رویش برنامه از سر گرفته شد و در حالی که جمعیت رو به افزایش بود نماهنگ زیبای «مرگ بر آمریکا» نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. در ادامه انیمیشن «سربازان بین‌الملل» و پس از آن مستند کوتاه «نامردی» روی پرده نقش بستند. اکران «آخوند چینی» و «کیمیاگر» و «تنها میان طالبان» بخش بعدی برنامه را تشکیل داد و «بچرخ تا بچرخیم» نیز بخش پایانی اولین روز اکران‌ها را به خود اختصاص داد.

سرود پاس میدارم انقلابم

 

۹۴/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی