دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

استان خراسان رضوی-1394
دبیرخانه اکرانهای مردمی فیلم عمار

دبیرخانه استانی جشنواره مردمی فیلم عمار خراسان رضوی
آدرس : مشهد - خیابان کوهسنگی- بین کوهسنگی 6 و 8 - محصولات فرهنگی فیروزه
تلفن : 38580502
همراه : 09159183824
ایمیل :ammarkhorasan@gmail.com

جشنواره عمار در خراسان رضوی

جشنواره عمار در تالار نور مشهد

اسلایدر



 
به گزارش دبیرخانه این جشنواره، «احسان مینایی راد» صبح امروز در نشستی خبری جزئیات اکران مرکزی فیلم های جشنواره مردمی عمار در شهر مشهد مقدس را اعلام کرد و بر این اساس آثار برگزیده ششمین جشنواره عمار همراه با آثار منتخب استانی این جشنواره، از روز سه شنبه 27 بهمن ماه تا جمعه 30 بهمن ماه در تالار نور، واقع در خیابان آبکوه، جنب اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی اکران خواهد شد. زمان اکران این آثار نیز از ساعت 16 تا 21 تعیین شده است. مینایی راد با اشاره به این که در هر روز از جشنواره حدود 15 اثر منتخب به نمایش در خواهد آمد، افزود:  در این جشنواره، آثاری در قالب های مستند کوتاه و بلند، داستانی و پویانمایی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 
دبیر استانی جشنواره همچنین افزود: مستندهای «تنها میان طالبان» اثر محسن اسلام زاده، «آنا» اثر هادی حاجتمند و «بابا حاجی» اثر علی رضا باغشنی از جمله آثار برگزیده ششمین جشنواره فیلم عمار است که در مشهد اکران عمومی می شود. همچنین در روزهای اکران این فیلم، نشست های نقد و بررسی با حضور عوامل این آثار در مشهد برگزار خواهد شد.
 
مرور تاریخ شفاهی با حضور فعالان انقلاب، هنر و رسانه، جلسات اقتصاد مقاومتی، خاطره گویی و همچنین گعده های هنری با حضور هنرمندان شهر مشهد از جمله برنامه های جانبی این جشنواره است. همچنین یکی از بخش های ویژه این جشنواره، رونمایی از البسه جمع آوری شده و پیام های نوشتاری مردم مشهد برای مدافعان حرم است. آیین اختتامیه این جشنواره نیز روز جمعه در تالار نور برگزار خواهد شد و تقدیر از خانواده های شهدای مدافعان حرم و تجلیل از کارگردان های خراسانی حاضر در جشنواره مردمی فیلم عمار، از جمله برنامه های این آیین خواهد بود.
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در خراسان رضوی، از عموم مردم و هنرمندان شهر دعوت کرد تا در اکران مرکزی جشنواره حضور به هم رسانند و فضا ی اکران مرکزی را به یک پویش مردمی فرهنگی و هنری تبدیل کنند.
۹۴/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی